Fra og med 20. oktober endres vilkårene for reiseforsikringen som er inkludert når du kjøper en reise med Bank Norwegian-kortet.
Nåværende vilkår | Nye vilkår | |
Antall reisedager forsikringen dekker |
90 dager (Ingen dekning for reiser som varer mer enn 90 dager)
|
45 dager (Ved reiser som varer mer enn 45 dager, dekker forsikringen de første 45 dagene) |
Egenandel |
Kr 500 (Kr 0 ved forsinket transport eller forsinket bagasje) |
Kr 2 000 (kr 0 ved forsinket transport eller forsinket bagasje) |
Endringene trer i kraft den 20. oktober. Betaler du for en reise før denne datoen, gjelder de nåværende vilkårene – uavhengig av når reisen faktisk gjennomføres.
Det er ingen endringer i forsikringens aldersbegrensning eller øvrige vilkår og dekninger.
Du vil fortsatt opptjene 0,5 % CashPoints ved vanlig kortbruk både innenlands, utenlands og på nett. Du vil også fortsatt kunne tjene ekstra CashPoints etter gjeldende regler ved kjøp av flybilletter hos Norwegian. Vi vil ikke lenger tilby ekstra CashPoints-opptjening (mellom 1-2 % ekstra) for elbillading, utenlandsbruk eller kjøp av kollektivbilletter.
Cashback-opptjeningen endres ikke og vil være 0,5 % for vanlig kortbruk. Du velger selv om du ønsker å tjene CashPoints eller cashback, og du kan enkelt veksle mellom de to bonusprogrammene i appen eller på MinSide.
Har du blitt kontaktet av noen som utgir seg for å være Bank Norwegian – en filial av NOBA Bank Group eller en annen bank? Har du mottatt en SMS eller e-post som ser ut til å være fra oss og blitt bedt om å oppgi fortrolig informasjon som passord eller innloggingsopplysninger?
Verken vi, andre banker eller Politiet vil noen gang be deg oppgi eller bekrefte slik informasjon via e-post eller telefon. Har du trykket på link i mottatt SMS/e-post, eller utgitt kort- og eller BankID-opplysninger, er det viktig at du sperrer kort og endrer passord på din BankID.
Du finner gjeldende innskuddsrente i prislisten.
Alle søknader om økt kredittramme må utføres på MinSide/appen, da det må foretas en ny kredittvurdering. Når du har logget inn klikker du på «Kredittkort» etterfulgt av «Kredittramme».
Dersom du får avslag på din søknad, kan du søke på nytt etter en måned.
Telefonen er åpen alle hverdager mellom kl 10:00 - 16:00, med unntak av oversikten som du finner her.
Telefonnr: 23 36 16 99
Fra utlandet: +47 23 36 16 99
Send oss en henvendelse via vårt kontaktskjema.
Ring 23 36 16 99
(husk landkode +47 fra utlandet) for sperring. Sperretjenesten er åpen hele døgnet, 365 dager i året.